Monday, December 4, 2017

My Fuji

Setelah kehilangan my diablo beberapa tahun lepas, aku langsung tidak mengayuh. Selepas menjalani pembedahan pintasan jantung barulah rasa semangat untuk kembali mengayuh.

Balik kampung selepas 5 minggu dibedah dan jantung berfungsi dengan baik maka amat wajar lah untuk jadikan kayuhan sebagai satu kaedah untuk kesihatan holistik. Mungkin nanti aku boleh berkayuh di hari minggu sementara petang yang lain aku bermain golf dengan berjalan kaki.

Di mana my fuji? Sebenarnya dulu ia digunakan oleh another diablo rider yang telah bertukar jenama kepada my specialized dan sekarang tah apa namanya aku lupa.

In sha Allah  my fuji akan dibawa ke Kajang dan aku sekali lagi menjadi cyclist.

Terima kasih yen tolong jaga dan Ayang tolong angkat masuk dalam kereta.

Oh saru lagi, aku terlupa dah macam.mana nak pam tayar road bike.

No comments:

Post a Comment